Mój Nowy Blog jest tutaj:

Młodym być .... aż do końca:
http://flyashighaseagles.blogspot.com/


Staying young...and healthy:
http://longe-vity.blogspot.com/

Tuesday, June 27, 2006

OWOCOWY DZIEŃ TYGODNIA

DLA TYCH KTÓRZY CHCA ZDROWO SCHUDNAĆ

JEDEN DZIEŃ w TYGODNIU dla ZDROWIA i PIĘKNEJ FIGURY !
*********************************************Jesli nie masz ochoty rezygnować ze swoich starych, ulubionych nawyków żywieniowych, a chcesz schudnąć i wzmocnić swoją kondycję, możesz skorzystać ze starej i sprawdzonej metody. Metoda jest prosta( prosta to nie dla każdego znaczy - łatwa),
tania,
ale naważniejsze - jest skuteczna i bardzo korzystna dla zdrowia.

TYLKO JEDEN (1) DZIEŃ w TYGODNIU spróbuj inaczej odżywiać się.
Tylko 1 dzien w tygodniu, np. poniedziałek, daj szansę ukladowi trawiennemu na regenerujący relaks. Napewno odwdzięczy Ci się w sposób, który może bardzo Cię zaskoczyć. Szybko zauważysz, że przybywa Ci sił, a ubywają zbędne kilogramy, z którymi wczesniej nie mogłes sobie poradzić, mimo stosowania przeróżnych, często kosztownych, a nie koniecznie zdrowych sposobów. I to bez głodowania. Możesz jesć ile masz ochotę.
To nie są jeszcze wszystkie dobrodziejstwa. Najbardziej pewno zależy Ci na utrzymaniu stałej wagi. Masz dosć efektu "jojo" i innych sensacji. Jest na to prosty i tani sposób.
Wprowadż zasadę OWOCOWY DZIEŃ TYGODNIA, a wszystkie te korzysci osiągniesz w dosć krótkim czasie.
Ja swoją przygodę z samouzdrawianiem zaczęłam od tego sposobu. Zawsze miałam skłonnosć do nadwagi, a z tym związany cały łańcuszek problemów. Prawie 30 lat temu (miałam 28 lat) wdrożyłam ten sposób w swoj styl życia i jest mi z tym bardzo dobrze. Nic nie straciłam, a zyskałam wiele. Dzisiaj mogę powiedzieć, że nigdy nie odchudzałam się, a waga moja zawsze jest taka sama.

Nawet, jesli czasami zjemy za dużo, kilogramy nie przybywają.
Nikomu nie polecam bawić się w szukanie "cudownych diet odchudzających". Takich nie ma. Moja waga przez wszystkie lata utrzymuje sie na jednakowym poziomie. Taka sama jak 30 lat temu. W prawidłowej normie (dla każdego ta norma jest inna).
Możesz podglądnać OWOCOWYCH MISTERÓW SWIATA, którzy nie jedzą mięsa, produktów mlecznych w ogóle, a są silni i zdrowi.
Dla przykladu Andreas Cahling
http://andreascahling.blogspot.com/
Zobacz też: Sławni Wegetarianie. i Veganie:
http://www.adaptt.org/athletes.html

Znam wiele przykładów ludzi, którzy stosują ten sposób, i wyleczyli się z różnych niedomagań (np. bezpowrotnie minęły migreny), wyglądają młodziej niż metryka wskazuje. Jedzą w tym dniu
TYLKO OWOCE lub SOKI OWOCOWE (samodzielnie przyrządzane)
i PIJA WODĘ.

W takim dniu organizm nie tylko
oczyszcza się,
ale wreszcie naprawdę
odżywi sie,
nabierze energii.
Tylko surowe owoce dają nam silę życiową i latwoprzyswajalne witaminy oraz niezbędne minerały.Dlaczego mu tego nie zafundowac?
Jesli chcesz pięknie wyglądać i czuć pelnię energii, zacznij już teraz rozsmakowywać się w Darach Natury.Próbuj, doswiadczaj, żyj zdrowo i radosnie!

Grecki lekarz, żyjacy prawie 2500 lat temu powiedział:
"Kto je jabłka, nie musi martwić się o zdrowie".

**************************

Cytat:

"Od setek tysięcy lat z mięsa duszonego w garnku sączy się wywar żalu i nienawiści, którym tak trudno jest położyć kres. Jeśli chcesz wiedzieć, skąd biorą się na świecie nieszczęścia wojen, wsłuchaj się w rozpaczliwy krzyk dochodzący z rzeźni o północy".
- Philip Kapleau

*******************************

Polecane strony:
WEGETARIANIE
VEGE